CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 26 maart 2011

Beurs in Rijswijk

Vandaag ben ik samen met mijn nichtje naar de beurs in Rijswijk geweest, En wat hadden ze toch weer een leuke spullentjes :d
Mijn nichtje was er nog nooit geweest en keek haar ogen uit!
Ik ging voor de nestabilitie's en heb 2 leuke gekocht,en voor martha stewart ponzen en natuurlijk voor nog anderen leuke dingen.

Hier was foto's van mijn aankopen..

Heb nog wat dubbel zijdig tape gekocht, en wat leuke hangertjes om aan mijn oorbellen te doen! ik maak zelf de trent oorbellen! van Kuise Meisjes
Die houten dingentjes wil ik ook een kaart gaan proberen.



Mijn nieuwe Nestabilitie's



Nog 2 leuke magnolia's gekocht, 1 van de nieuwe serie en een leuke schommel!, Ook nog leuke roosjes om zelf te maken, van Marianne,
en leuke tekst stempels die gemaakt zijn door Nicole Verkooijen,



En nog 2 leuke sets van martha Stewart ponzen.

0 reacties:

Een reactie posten